سفارش تلفنی باتری در شیراز

چهارشنبه 26 مهر 1402
9:17
حامد نظرزاده

سفارش تلفنی باتری در شیراز

اگر در هر زمان از شبانه روز باتری اتومبیل شما دچار مشکل شد یا به هر دلیلی قصد تعویض آن را داشتید با الوباتری تماس بگیرید و سفارش تلفنی باتری در شیراز خود را ثبت کنید. الوباتری یک نمایندگی باطری در شیراز می باشد و با داشتن کارشناسان مجرب در زمینه باتری شیراز در خدمت شما عزیزان است. با یک تماس از قیمت انواع باطری در شیراز باخبر شوید. ممکن است خیلی از افراد برای خرید باتری اقساطی شیراز اقدام کنند که خوشبختانه جز خدمات الوباتری هم میباشد. همه‌ی خدمات الوباتری به باطری ماشین ختم نمی‌شود و دارای خدمات متنوعی از جمله تعمیر برق و سیم کشی ماشین در محل شیراز و تست و شارژ گاز کولر در محل شیراز می‌باشد.

عمر مفید باطری ماشین بین 3 تا 5 سال است اما این طول عمر به آب و هوا و نحوه استفاده از ماشین هم بستگی دارد. در ادامه

نشانه هایی که ماشین شما به باتری جدید نیاز دارد را بررسی می‌کنیم.

استارت سخت

این علامت به صورت آشکار و رایج اتفاق می‌افتد. اگر متوجه شدید که ماشین شما خیلی طول می کشد تا روشن شود ، اولین حدس شما باید این باشد که به یک باتری جدید نیاز دارید. که با یک تماس با الوباتری می توانید سفارش تلفنی باتری در شیراز را ثبت کنید. فقط مدل ماشین و محل مورد نظر خودتان را بگویید تا در سریع ترین زمان ممکن کارشناسان ما خود را به محل شما برسانند.

خوردگی باتری

تشخیص این مورد مشکل است زیرا نیاز به نگاهی به زیر کاپوت دارد. اگر متوجه هر گونه مواد پوسته‌دار در انتهای پایانه های + و - باتری شدید ، احتمالاً باتری شما نشتی دارد و باید تعویض شود.

چراغ چک موتور

یکی دیگر از علائم رایج وجود چراغ چک موتور شما است. اگر ولتاژ ارائه شده توسط باتری شما خیلی کم باشد ، آن نور به عنوان یک دفاع خط دروازه قبل از اینکه در نهایت خراب شود ، روشن می شود.

این علائم هشدار دهنده در ارتباط با سن باتری شما کار می کنند تا به شما اطلاع دهند که آیا به باتری جدید نیاز دارید یا خیر. بهتر است آنها را نادیده نگیرید ، که مبادا مجبور شوید با مشکلات ناشی از باتری مرده و یا خراب که باید تعویض شود ، کنار بیایید.


[ بازدید : 136 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرکز تخصصی طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]