انجام پروپوزال در شیراز

چهارشنبه 26 شهريور 1399
8:48
حامد نظرزاده

انجام پروپوزال در شیراز

احتمالا تا به حال حداقل برای یک بار واژه پروپوزال به گوشتان خورده است. حال اگر دانشجو یا کارمند باشید که بسیار این واژه را شنیده و با آن سرو کار دارید. پروپوزال (Proposal) ، از واژه Propose گرفته شده که به معنای پیشنهاد دادن است. در فرهنگستان ادب فارسی عبارت «پیشنهاد پژوهشی» به عنوان معادل فارسی آن در نظر گرفته شده است.

به زبان ساده می توان پروپوزال را طرح یا هدفی در ذهن دانست که قصد دارید آن را عملی کنید و آن را به گروهی پیشنهاد می کنید. این پیشنهاد پژوهشی باید به صورت استاندارد و در قالب مکتوب باشد.

شما می توانید جهت انجام پروپوزال خود در هر نقطه از کشور که هستید با ما در تماس باشید و این امر را به تیم حرفه ای ما بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید. برای انجام پروپوزال در شیراز با شماره 09173377827 در تماس باشید.


[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرکز تخصصی طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]