خودرو بر

چهارشنبه 18 تير 1399
17:34
حامد نظرزاده

خودرو بر

خودرو بر همان طور که از نامش پیداست وسیله و در واقع خودرویی است مخصوص حمل خودرو که می تواند خودروها را از شهری به شهر دیگر جا به جا کند و از جرثقیل های حمل خودرو ایمن تر است و بیشتر برای مسافت های طولانی استفاده می شود. در خودرو بر ها امکان تغییر زاویه کفی حمل خودرو وجود دارد تا بتوان بر اساس وضعیت جاده آن را تنظیم کرده و کاملا ایمن خودرو را از جایی به جای دیگر انتقال داد.

خدمات خودرو بر شرکت پیشگامان رخش پارسیان با بهره گیری از خودرو بر های ایمن و همچنین نیروهای کارآمد خودروی شما را با بیشترین ایمنی و در سریع ترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور جا به جا می کند.

خودرو بر

خدمات خودرو بر

خدمات خودرو بر شرکت پیشگامان رخش پارسیان را می توان به صورت زیر نام برد:

*انتقال خودرو به تعمیرگاه

*فک پلاک خودرو

*مسافرت

*تحویل خودرو صفر درب منزل

*و ...

خودرو بر ارزان

شرکت پیشگامان رخش پارسیان همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهد و در این راستا اقدام به ارائه خدمات خودرو بر ارزان نموده است. ما یکی از مدعیان ارزانترین ترین قیمت خودرو بر در کشور هستیم؛ چرا که بدون واسطه و مستقیما با مشتری در ارتباط خواهیم بود. بنابراین خودروی خود را بدون واسطه و کم ترین هزینه حمل به ما بسپارید.

مزایای خودرو بر

استفاده از خودرو بر برای حمل خودرو نسبت به خودروهای دیگر و جرثقیل ها مزایایی دارد که در این بخش به معرفی این مزایا می پردازیم:

*خودرو بر ایمن تر است.

*سرعت حمل خودرو توسط خودرو بر بسیار بیشتر است.

*درصد آسیب های احتمالی به خودرو در حمل خودرو توسط خودرو بر ها بسیار پایین تر و صفر است.

*خودرو بر پایدار تر است و این امر موجب می شود که خودرو بدون هیچ حرکت اضافی به مسیر خود ادامه دهد.

شرکت پیشگامان رخش پارسیان با در اختیار داشتن انواع خودرو بر ها با کیفیت بالا و مطمئن خودروی شما را به هر نقطه از کشور که مد نظرتان است حمل می کند. با ما در تماس باشید.

قیمت جرثقیل نیسان خودرو بر ، امداد ماشین سنگین ، قیمت کفی خودرو بر ، خودرو بر ارزان ، کفی خودرو بر


[ بازدید : 132 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرکز تخصصی طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]