حمل خودرو

چهارشنبه 18 تير 1399
17:31
حامد نظرزاده

حمل خودرو

شرکت پیشگامان رخش پارسیان در زمینه حمل خودرو در تمام نقاط کشور فعالیت می کند. حمل خودرو به منظورهای مختلفی صورت می گیرد که یکی از شایع ترین آنها حمل خودروهای نو و خریداری شده و رساندن آنها به دست مشتری است.

روش حمل خودرو نیز از طریق روش های متعددی صورت می گیرد. از جمله این روش ها می توان به حمل خودرو هوایی از طریق هواپیما ، حمل خودرو زمینی از طریق کامیون ، حمل خودرو ریلی از طریق قطار و حمل خودرو دریایی از طریق کشتی اشاره کرد.

برای حمل خودرو در داخل کشور معمولا از روش های زمینی و ریلی استفاده می شود و برای حمل خودرو برون مرزی نیز روش های هوایی و دریایی رواج دارند. هر چند که از تمام روش ها می توان برای حمل خودرو چه داخل کشور و چه خارج از کشور بهره برد.

حمل خودرو

حمل خودرو بین شهری

یکی از شایع ترین حمل خودروها حمل خودرو بین شهری است. همان طور که گفته شد حمل خودرو بین شهری به منظور جابجایی خودروهای خریداری شده و تحویل به خریدار است. شرکت پیشگامان رخش پارسیان با برخورداری از شعبه های متعدد در بیشتر نقاط کشور ، خدمات حمل خودرو بین شهری بین تمام شهرهای کشور را به هموطنان عزیز با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می کند.

کامیونت حمل خودرو

حمل خودرو توسط ماشین های مختلفی صورت می گیرد که یکی از آنها کامیونت حمل خودرو است. کامیونت کامیون های کوچکی هستند که می توان گفت اندازه ای بین وانت و کامیون دارند و دارای یک اتاقک کوچک هستند و برای حمل خودرو به صورت تکی مناسبند. شرکت پیشگامان رخش پارسیان با در اختیار داشتن کامیونت حمل خودرو ، آماده ی ارائه ی خدمات حمل خودرو در تمام نقاط کشور می باشد.

هزینه حمل خودرو به شهرستان

هزینه حمل خودرو به شهرستان بستگی به نوع ماشین دارد. اما با این حال نگران هزینه حمل خودرو به شهرستان نباشید؛ چرا که شرکت پیشگامان رخش پارسیان بدون واسطه و در نتیجه با کمترین هزینه حمل اقدام به حمل خودروی شما خواهد کرد.


[ بازدید : 387 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرکز تخصصی طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]