امداد خودرو

چهارشنبه 18 تير 1399
17:30
حامد نظرزاده

امداد خودرو

بدون شک برای همه ما پیش آمده است که در مسیر رفت و آمد با خودرو به مشکلاتی برخورد کرده و به دلیل نقص فنی خودرو دیگر قادر به ادامه حرکت نباشیم. بنابراین حلال مشکلات ما در چنین مواقعی امداد خودرو است. امداد خودرو شرکت پیشگامان رخش پارسیان در هر ساعت از شبانه روز آماده ی خدمت رسانی به هموطنان عزیز در هر نقطه از کشور می باشد.

خدمات امداد خودرو شرکت پیشگامان رخش پارسیان شامل اعزام یدک کش تا اولین تعمیرگاه ، مکانیک سیار ، خدمات در محل مشتری و .... می باشد. بنابراین در هنگام بروز مشکل هنگام رانندگی، فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت خدمت رسانی نماییم.

امداد خودرو شرکت پیشگامان رخش پارسیان برای وقت و زمان مشتریان خود ارزش بسیاری قادل بوده و در تلاش است تا با حمل و جابجایی آسان خودروی شما و همچنین استفاده از کادر حرفه ای و با تجربه که در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر اعزام می شوند، در زمان شما صرفه جویی به عمل آورد.

امداد خودرو

خدمات امداد خودرو

عمده خدماتی که امداد خودرو شرکت پیشگامان رخش پارسیان اراده می دهد شامل موارد زیر است :

تعمیر در محل

مکانیک سیار

برق خودرو

اعزام یدک کش به محل

انتقال خودرو به تعمیرگاه

سوخت رسانی در جاده ها

و ...

شماره ی امداد خودرو جاده ای

امداد خودرو شرکت پیشگامان رخش پارسیان با شعبه های متعدد در تمام نقاط کشور در خدمت هموطنان عزیز می باشد. بنابراین شما در هر نقطه از کشور که باشید و نیاز به شماره ی امداد خودرو جاده ای پیدا کردید می توانید با امداد خودرو شرکت پیشگامان رخش پارسیان تماس بگیرید.

در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که هدف اصلی امداد خودرو پیشگامان رخش پارسیان کسب رضایت مشتریان و اجرای وظایف خود به بهترین شکل ممکن بوده و تمام تلاش خود را در این راستا به انجام خواهد رساند.


[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرکز تخصصی طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]