موشن گرافیک در شیراز

سه شنبه 27 خرداد 1399
18:36
حامد نظرزاده

موشن گرافیک در شیراز

این روزها بازار تبلیغات بسیار داغ است و در زندگی هر فردی ریشه کرده است. به نحوی که حیات شغلی هر فردی به تبلیغات وابسته است. روش های زیادی برای تبلیغات کسب و کار وجود دارد از تبلیغات چاپی گرفته تا تبلیغات آنلاین و اینترنتی. اما با پیشرفت تکنولوژی تبلیغات آنلاین بسیار گسترده شده و بسیاری از کسب و کار ها به این نوع تبلیغات روی آورده اند. سایت و شبکه های اجتماعی نمونه ای از تبلیغات آنلاین هستند.

در این مطلب قصد داریم شما با روش تبلیغ فوق العاده ای به نام موشن گرافیک آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

موشن گرافیک



موشن گرافیک تبلیغاتی

موشن گرافیک تبلیغاتی یکی از راه های بسیار جذاب برای تبلیغات کسب و کار و برندسازی می باشد. چرا که می توان با استفاده از تصاویر زیبا و صداهای جذاب ، بهترین داستان ها را در قالب موشن گرافیک برای مخاطب تعریف کرد. موشن گرافیک تبلیغاتی راه حل بسیاری از برند ها برای معرفی محصولات و خدماتشان به خصوص آنهایی محصولات و خدمات پیچیده ای دارند ، می باشد. ما نیز آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

انواع موشن گرافیک

موشن گرافیک انواع مختلفی دارد که عبارتند از :

  1. موشن گرافیک : بسیاری از موشن گرافیک از این نوع هستند. همان طور که گفتیم موشن گرافیک متحرک سازی تصاویر و صداگذاری روی آنهاست. در این نوع موشن گرافیک فقط از تصویر استفاده می شود.
  2. ویدئو موشن : این نوع موشن گرافیک روشی تلفیقی است که در آن هم از فیلمبرداری و هم از تصویر استفاده می شود. به این منظور قسمت هایی که امکان فیلمبرداری دارد فیلم گرفته شده و در قسمت هایی که امکان فیلمبرداری نیست از تصویر استفاده می شود.
  3. استاپ موشن : در این نوع موشن گرافیک نیز فقط از تصویر استفاده می شود ولی به گونه ای که گویا فیلمبرداری شده است. به این صورت که از اشیای واقعی در حالت های مختلف عکاسی شده و این عکس ها را پشت سر هم قرار داده تا حس حرکت به بیننده منتقل گردد.
  4. اینفو موشن : در این نوع موشن گرافیک از تکنیک اینفوگرافیک استفاده می شود. به این صورت که از اطلاعات ، داده ها و نمودارها برای انتقال پیام کمک می گیرند.

مزایای موشن گرافیک

تبلیغات توسط موشن گرافیک مزایای بسیار زیادی دارد. از جمله مهم ترین این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد :

انتقال محتوای جذاب تر و تاثیرگذار تر

انتقال پیام در کوتاه ترین زمان ممکن

انتقال پیام هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین

مقرون به صرفه بودن موشن گرافیک نسبت به ساخت کلیپ

افزایش کیفیت آموزش

جذب مخاطب بیشتر به خصوص در شبکه های اجتماعی

مراحل ساخت موشن گرافیک

در این بخش شما را با مراحل ساخت موشن گرافیک در شرکت ساین آشنا می کنیم :

  1. ابتدا طرح و سناریوی موشن گرافیک مکتوب شده و مورد تایید شما قرار می گیرد.
  2. پس از تایید طرح، تصاویر مورد استفاده در موشن گرافیک بررسی شده و به تایید شما می رسد.
  3. در مرحله سوم متحرک سازی تصاویر انجام می گردد.
  4. مرحله نهایی نیز مربوط به صداگذاری می باشد.

قابل ذکر است که تمام مراحل ساخت موشن گرافیک در شرکت ساین با تایید مشتری انجام شده و به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا می گردد.

هزینه موشن گرافیک

هزینه موشن گرافیک به صورت ثانیه ای محاسبه شده و بستگی به مدت زمان آن دارد. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با موشن گرافیک و هزینه ی آن با ما در تماس باشید.


[ بازدید : 182 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرکز تخصصی طراحی سایت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]